large

2016 Între Quartz şi Serenity

Pantone. Între Quartz şi Serenity

 

Un amestec de nuanţe drept culoare generică pentru 2016. Anul trecut a fost Marsala şi da, mi-a plăcut foarte mult pentru că e o culoarea care mă avantajează, tocmai de aceea am ales sa port în ziua în care m-am căsătorit.
Anul acesta, rozul quartz şi albastru seren, reprezintă aşa zisa culoare a anului. Combinaţia este una superbă. Cred că primăvara va veni mult mai repede văzând deja o mulţime de oameni îmbrăcând aceste culori reprezentative sezonului. Da, eu mă gândesc la magnolie, la flori de cireş, la îngheţată pe băţ şi la cardigane pufoase.

large
cats

Diesel Black Gold turtleneck shirt
1.615 RON – veryexclusive.co.uk

Ruffle shorts
1.080 RON – zimmermannwear.com

ASOS pointy flat
225 RON – asos.com

Chanel hair accessory
795 RON – therealreal.com

Le Specs black glasses
200 RON – veryexclusive.co.uk

Lasă un răspuns

