11_09_28-dinner-and-kleenex(pp_w800_h624)

Sunt #norocoasă

De două zile stau la pat, răpusă de o viroză care a reuşit să-mi dea toate planurile peste cap. În astea două zile am reuşit să-mi dau seama cât de norocoasă sunt doar pentru simplu fapt că în celelalte zile mă trezesc sănătoasă…

E cool să ai şi zile din astea, mai ales în momente în care eşti nemulţumit de tine, de ceea ce ai sau nu ai, de viaţă în general. Astfel îţi dai seama că de fapt ai tot ce îţi trebuie.

Am realizat că trebuie să mulţumesc zilnic doar pentru faptul că mă pot da jos din pat în fiecare dimineaţă. Nu mulţi au norocul ăsta. Nu realizăm până când nu ni se întâmplă şi nouă asta.

E doar o viroză, ştiu. Dar m-a chinuit rău. Nu-mi aduc aminte să fi fost vreodată chinuită astfel de vreo gripă sau… orice altceva.

Acum.. tot ce pot să fac este să mă bucur de timpul acesta în care bag pastile la greu, consum doar ceaiuri, supe şi fructe şi tot ce fac este să mă uit la televizor şi să dorm pentru că mă simt obosită tot timpul.

Da, sunt #norocoasă pentru că am alături patru părinţi care au grijă de mine ca de un copil mic, pentru că am un soţ care îmi aduce ciocolată şi mereu verifică dacă sunt bine , pentru că am prieteni care mă fac să râd, pentru că am DOAR o viroză şi nimic altceva, pentru că peste câteva zile voi fi ca nouă şi pentru că acum mă pot uita liniştită la Pretty Little Liars😀

Sursa foto Curtis Wiklund Drawings

cats

 

 

Lasă un răspuns

