cats

Un bagaj în plus…

Eram doar noi. Pe fundal se auzeau aceleaşi melodii care ne-au ţinut companie şi la dus către Zakynthos. Îmi aduc aminte ca şi cum s-ar fi întâmplat ieri. Mergeam spre casă istoviţi de plimbările lungi pe plajele din Zakynthos, cu atâtea de povestit şi cu un bagaj în plus, un bagaj plin cu amintiri.

Am plecat singuri în luna de miere, în săptămâna de miere. Am ales să parcurgem cu maşina un drum de 1.236 de km, în doi, astfel având ocazia să povestim de la nuntă şi desigur, să ne bucurăm în linişte unul de celălalt.

În drum spre casă, am trecut prin Kaminia, un drum care mi-a oferit cea mai frumoasă privelişte. Acoperişurile caselor greceşti se zăreau de departe, iar valurile mării loveau uşor ţărmul. Atunci am simţit liniştea şi nici măcar muzica de pe fundal nu se auzea. Apoi, m-am uitat la Laur şi i-am spus că dacă s-ar întâmpla vreodată să fiu nevoită să plec din România, aici aş veni. Acolo unde liniştea se simte. Fără să mă gândesc din ce aş trăi, fără planuri pe plus, fără nimic. Acolo, cu marea la picioarele mele, nu aş mai avea nevoie de nimic.

Ore întregi mă uitam la Laur şi în tăcere mulţumeam pentru şansa oferită de a-l cunoşte şi de a-mi fi soţ. Ore întregi am stat fără să-mi fac planuri, fără să-mi obosesc mintea cu liste, fără să privesc la telefon….îl priveam doar pe el.

Îmi e dor de ziua aia în care am simţit liniştea, de soarele zărit imediat după ploaia torenţială care ne-a însoţit câţiva km, de burgerii mâncaţi pe autostradă, de poveştile noastre şi de zâmbetul lui lipsit de griji.

Acum, după câteva luni de trăit în lumea reală, suntem tot noi. Eu, simţind că mă îndrăgostesc pe zi ce trece mai mult.

Azi, am umblat în bagajul ăla de l-am adus în plus din Zakynthos.

cats

Lasă un răspuns

