DSC_3308

Nu există femei cu ten de porţelan, nici bărbaţi care au fericirea în buzunare.

Fericirea stă în capacitatea de a te accepta exact aşa cum eşti. Nu te aştepta ca ceilalţi să te facă fericită! Nu este datoria lor. Nici a parinţilor, nici a iubitului, nici măcar a prietenilor.Tu şi doar tu ai această putere nemărginită.
Aş vrea ca toate fetele care sunt singure şi vor cu disperare să găseasca un “viitor soţ” să cunoască realitatea. Zilnic trec pe lângă zeci de băieţi care le-ar putea fi alături, însă ele îi ocolesc. Văd atâtea suflete triste. Fete care ar face orice, chiar să-şi schimbe fizicul total crezând astfel că  îl vor cuceri pe Făt Frumos care le va ţine într-o fericire absolută. Nu e asa! Deloc.

Nu există femei cu ten de porţelan, nici bărbaţi care au fericirea în buzunare.

Uită-te la mine. Nu am cel mai perfect ten, părul mi se îngraşă des, buza de sus e mai subţire decât cea de jos, am sânii mici şi şoldurile mari şi totuşi am găsit un bărbat care mă iubeşte şi mă acceptă exact aşa cum sunt, care îmi luminează dimineţile cu braţele şi zâmbetul lui şi care la fel ca mine, are defectele lui. De ce? Pentru că am păşit cu încredere în viaţa lui, nu m-am gândit să-mi ascund imperfecţiunea, ştiind că ceea ce îi arăt, asta va vedea.


Acceptarea e cheia. Tu, să te accepţi pe tine şi să fii recunoscătoare că eşti şi că ai noroc să stai în două picioare, să îţi poţi folosi ambele mâini, să vezi şi să auzi.
Dacă esşti capabilă să te iubeşti, ceilalţi o vor face fără ca tu să te stresezi.
Nu vă mai gândiţi la vârstă!! Nimeni nu are dată de expirare în ceea ce priveşte căsătoria. Poţi merge la altar şi la 25 de ani dar şi la 45 de ani. Tot ce contează e să ai alături omul care te ţine de mână indiferent de moment. Acum puteţi spune: da bine, e uşor să vorbeşti, tu căsătorită fiind. Trebuie să ştiţi că eu nu mi-am dorit nici măcar o secundă să mă mărit. Eu tot ce mi-am dorit a fost un om bun care să-mi fie alături, să mă acompanieze în viaţă, cu care să construiesc amintiri. Că între timp am considerat că e timpul să facem pasul ăsta, e altă treabă. Am vrut ca şi Dumnezeu să ştie că ne iubim şi că îi mulţumim că ne-a adus împreună. Am vrut că familia şi prietenii să se bucure alături de noi şi am vrut ca noi să rămânem NOI. Şi am rămas.

 

Să ştii că singura persoană care îţi poate garanta fericirea şi siguranţa, eşti TU!

 

Lasă un răspuns

