page

Genele mele şi-au găsit jumătatea

M-am îndrăgostit de Mascara Shock de la Collistar când am primit mostra de la Douglas prin August. Am ţinut mostra prin sertar ceva timp, până când am observat că rimelul meu se uscase şi mi-am adus aminte că aveam un rimel mic pe undeva. A fost dragoste la prima vedere. Ţipam prin casă de nebună pentru că niciodată nu am avut gene atât de lungi şi dese.

Au trecut vreo două luni, atât m-a ţinut mostra, când a venit momentul să-mi cumpăr rimel. Am mers la Douglas să cumpăr unul în mărime normală.

scump

M-am gândit, desigur, că există posibilitatea ca ceea ce cumpăr să nu fie la fel cu ceea ce dau ei spre promovare, adica mostra pe care o aveam din August. M-am înşelat. E perfect. E cel mai bun rimel de care genele mele s-au putut bucura până acum.

4c5b2ff3cf9a9c5023a099cde869fccf

Da, mi s-a părut scump, având în vedere că cel mai scump rimel pe care l-am cumpărat eu a fost 50 RON. Restul le primeam de la mama. Preţul nu-i exagerat. L-am luat cu 90 RON, ceva de genul, însă eu sunt cam zgârcită când vine vorba de jucării de genul.

Aşa că dacă vă căutaţi sufletul pereche în materie de mascara, vă recomand cu drag pe cel de la Collistar. Genele mele şi-au găsit jumătatea.

fara mascara

cu mascara

Aşadar, rimelul îl găsiţi în Douglas, se numeşte Mascara Shock de la Collistar şi costă 90 ron.

cats

Lasă un răspuns

