Scrisoare către mama lui Flavius

Doamnă, deşi nu vă cunosc, încă, vreau să vă mulţumesc pentru că an de an mă faceţi fericită. An de an, în ajun de An Nou, sunt ca un copil ce îl aşteaptă din nou pe Moş Crăciun. În fiecare an, îl trimiteţi pe Flavius la noi cu cea mai bună ruladă pe care am putut să o mănânc în ăştia 24 de ani de viaţă.

Aroma de rom, gustul de biscuite amestecat cu unt şi crema de cocos delicioasă, mă va duce mereu cu gândul la seara de revelion.

Vă spun, doamnă, că niciun tort de prin vreo cofetărie scumpă nu se compară cu ceea ce faceţi dumneavoastră.

Flavius ştie! Iubeste rulada la fel ca mine şi poate nu ştiţi dar ne-a spus că faceţi multe alte deserturi delicioase. Vă laudă, doamnă!

Deci, vă spun, e atât de bună încât şi Ana mănâncă. Ana, care nu mănâncă dulciuri deloc!

În seara de Anul Nou mie nu-mi pasă de artificii, de pahare cu şampanie scumpă sau de coafuri speciale. Mie să-mi trimiteţi mereu rulada de cocos!

Sarut mâna!

 

2 thoughts on “Scrisoare către mama lui Flavius

Lasă un răspuns

