caldura pentru inima

Cinci minute am stat afara, doar 5 si am simtit picaturile de apa curgandu-mi pe fata, pe maini, pe parul proaspat vopsit. Nu am alergat, grabita spre intrarea blocului ci am mers incet ca si cum afara ar fi fost soare, liniste, si flori in loc de frunze cazute pe care imi era mila sa calc. Am mers incet si m-am bucurat de ce primeam la momentul respectiv. De vantul ce adie si imi intra pe sub haine, de picaturile reci de apa ce vin de sus, de ziua scurta care anunta venirea timpului rece, de mine ca ajungeam acasa… acasa unde ma astepta un brat de haine de calcat si un ceai fierbinte.

DSC_3837
Nu mai vreau sa fug. Nu mai vreau sa fug de ploaie, de frig, de munca, de prieteni care nu-mi sunt prieteni, de responsabilitati. Vreau sa stau si sa trec prin ele cum trecea Dracula, in film, printre turci. Sa ma lovesc, sa ating, sa simt si apoi sa ma ridic stiind cum este sa simti ploaia rece de toamna, vantul puternic si tot ce va vrea sa vina la mine. DSC_3849

Am pus de un ceai, fructe de padure cu miere. Prefer mierea si nu zaharul. Mierea e mai fina, mai dulce si mai sanatoasa. Stau la povesti cu mine. Despre cum si ce trebuie sa fac azi, maine si pe viitor. Am facut planuri si le-am schimbat, ca de obicei. Mi-am povestit si mi-am promis multe, cum fac de obicei.
Toamna ma incalzesc cu ceai, vin fiert, paturi calduroase, brate puternice si pline de dorinta, carti bune si idei. Caldura pentru corp, minte si inima.

DSC_3844
Voi? Cu ce va incalziti inima?

Lasă un răspuns

