cizme si alte povesti de toamna

Toamna e anotimpul in care combini tinutele de vara cu cele de iarna, mai exact o rochita din vara cu o pereche de cizme peste genunchi din sezonul urmator. Iubesc schimbarile. Iubesc toate cele patru anotimpuri ale noastre si incerc sa ma bucur cat de mult pot de ceea ce ne ofera fiecare. Frig, caldura, soare, vant, ploaie…de toate. Suntem foarte norocosi.

trebuie sa-mi cumpar ghete– o aud pe Laura ca-mi spune in telefon de doua saptamani. Vine toamna, vine frigul si eu nu mi-am cumparat niste ghete. Draga de ea, ii ingheata picioarele. Cica vineri isi ia liber sa mearga sa-si cumpere ghete. Pai cum sa nu. Ne trebuie o zi intreaga cand plecam la cumparaturi, doar suntem fete, ce naiba.

Ghete, cizme, pantofi oxford, balerini, mocasini. Le asezam frumos pe primele rafturi sa ne lasam inspirate pentru tinutele de zi cu zi. E o intreaga aventura sa gasesti inspiratie pentru tinute atunci cand pleci de acasa zilnic.

Sa va spun un secret: si eu trebuie sa-mi cumpar cizme si ghete. Trebuie. Parca as sta desculta. Am ghete si cizme de anul trecut dar niciodata nu-i suficient, mai ales ca au aparut modele noi de ghetute.

4769ad47e184342e6ec2a5433e076b8f d9bfd42fbdd18820ae26e89a3d97d0d2

a98198dc30309f8e240c3afbcaf50dee

eefbfe3c11ac0e8171feaf30ee498eb9

Astept cu drag ziua de Sambata cand Laura nu o sa mi se mai planga ca nu are ghete, sper ca va gasi perechea potrivita. Sigur o sa ma zapaceasca cu: ce ghete frumoase am

Va las cu drag si spor la cumparaturi de toamna.

Lasă un răspuns

