Fericirea mea

De trei zile ma gandesc la fericire. Ce inseamna fericirea? Si am vrut sa scriu. Am vrut sa scriu cand aveam in cuptor cartofii pentru cina, am vrut sa scriu aseara cand aveam rosii umplute in cuptor si am vrut sa scriu si dupa ce am mancat, la un pahar de vin rosu. Ei bine, sa nu credeti ca fericirea mea consta in a face mancare ci in a manca. Glumesc.

Daca ma intrebai acum 3/4 ani Ce este fericirea? ti-as fi spus ca sunt fericita cand voi avea de toate: o casa frumoasa, bani, masina, un iubit, haine frumoase, un job bun, un caine cuminte, un corp frumos, o mancare scumpa, iesiri in cluburi. Am avut parte de toate si mi-am dat seama ca aceste LUCRURI imi dau o stare de satisfactie care nu dureaza mai mult de o zi, poate doua.

Daca ma intrebi ACUM ce inseamna fericirea, iti voi spune ca fericirea e un cuvant ce il gasesti in DEX. Ca fericirea difera, ca noi suntem diferiti si ca trebuie sa fim constienti de asta. Multi nu stiu lucrul asta si sunt nefericiti prin comparatie. Ar fi multe de spus despre asta dar poate voi scrie in alt post, cand voi avea timpul necesar.

Pentru mine fericirea inseamna in primul rand liniste. Liniste in suflet si minte. Sa stiu ca nu sunt certata cu nimeni, ca toti in jurul meu sunt bine si sanatosi. Asta e fericirea suprema. Apoi momentele frumoase de care am parte din cand in cand, le numesc momente de fericire. Momentul cand am primit inelul de logodna, momentul cand ai mei mi-au cumparat masina, momentul cand m-am mutat cu Laur, momentul cand am timp seara sa beau un pahar cu vin rosu si sa citesc o carte, momentul cand stau la povesti cu Laur, momentul cand ies cu colegele de liceu, cu toate si povestim, momentul cand vad ca Laur e incantat de ce am gatit, momentul in care ma bucur de o baie fierbinte, momentul in care Piky (catelul meu) imi sare in brate cand vin acasa, momentul cand mananc o inghetata buna, momentul cand vad un film extraordinar care ma pune pe ganduri, momentul in care gasesc carti bune la reducere pe librarie online, momentul in care beau o cafea buna cu lapte, momentul ala cand am vazut rasaritul cu el, momentul cand m-a tinut in brate o noapte intreaga, momentul in care ma bucur de o carte online la munca, in pauza, mancand o felie de pizza.

Asa imi definesc eu fericirea. Prin momente, prin clipe frumoase petrecute alaturi de cei pe care ii iubesc si ii doresc langa mine. Prieteni, familie, rude. Astea sunt pastrate undeva in minte si  atunci cand le scoatem la suprafata inima incepe sa bata cu putere. Cand iti aduci aminte de un moment frumos din trecut te bucuri la fel ca atunci cand s-a intamplat. Pentru mine fericirea inseamna sa am parte de astfel de momente pe care sa le povestesc copiilor si nepotilor. Sa-mi construiesc un bagaj imens de amintiri care sa ma faca sa tresar de bucurie si sa-mi umezeasca ochii de cate ori le scot la suprafata.

Sunt fericita ca exista oameni care vor bine. Care fac cadou #cartimisto, care vor ca ceilalti sa citeasca, sa imparta bucurie si sentimente. Oameni ca amiralul. Sincer. Nu stiam de blogul lui, l-am descoperit pe facebook si sunt fericita ca am avut acest noroc.

Astept cartea lui Tudor Chirila sa ma pot bucura de ea alaturi de un pahar de vin.

Va las cu bine si fericiti.

One thought on “Fericirea mea

Lasă un răspuns

