Casa de vedeta

Sarah Jessica Parker sau Carrie Bradshaw? Stim despre cine este vorba desi de cele mai multe ori persoana este asociata cu personajul. Am zarit un articol cand eram in cautare de inspiratie pentru noua casa in care ma voi muta cu al meu iubit. Un articol cu titlu: SJP PUTS HER GREENWICH VILLAGE APARTMENT UP FOR SALE. Am intrat pe link si nu ca as fi interesata sa cumpar casa ci sa vad casa in care traieste Sarah si nu Carrie Bradshaw. Eram curioasa.

Dressingul este singurul care a ramas acelasi. Se pare ca Sarah si Carrie au ceva in comun. Casa este frumoasa, aerisita, primitoare. Imi place foarte mult podeaua care e asemanatoare cu ce avem si noi in apartament. Peretii deschisi la culoare, biblioteca plina de carti dar eleganta si baia. Imi plac casele cu personalitate. Mi-am dorit si eu si Laur sa avem o casa in care daca intri sa stii ca aia e casa noastra. La inceput a fost greu pentru ca nu aveam aceleasi idei despre culori si materiale pentru mobila insa am vorbit, ne-am sfatuit si am ajuns sa construim ceva frumos impreuna.

Va las pozele preluate de pe www.harpersbazaar.com

hbz-sjp-house-01-lg hbz-sjp-house-02-lg hbz-sjp-house-03-lg hbz-sjp-house-04-lg hbz-sjp-house-05-lg hbz-sjp-house-06-lg

 

 

Lasă un răspuns

