Miros de toamna

Septembrie, luni.

Toamna.

2014

Am avut o vara frumoasa, cu planuri ce s-au pierdut si planuri ce le-am dus la bun sfarsit. Cu munca si o mica vacanta la mare. Cu zambete si lacrimi de fericire, apoi de suparare. Cu bronz si nisip adus acasa de la mare.

A fost o vara perfecta. Nici prea cald, nici prea frig. Ziua ne ardea soarele, dupa-amiaza, ne scaldam in picaturile reci de ploaie ca mai apoi sa ne bucuram ochii la aparitia curcubeului. Am avut spectacol de lumini aproape in fiecare seara. Astia mai curajosi au facut  poze. Astia mai fricosi |eu | am stat cu patura pe cap. Am avut parte de tantari dar i-am pus pe fuga cu un foc de tabara facut in graba.

Am rupt flori din gradina si le-am purtat in toata casa. Am adunat cu drag zmeura si am rupt cu grija prunele din pom. Ne-am bucurat la fiecare raza de soare care reusea sa-si faca loc printre norii incapatanati. Zambeam.

A fost o vara frumoasa.

Miroase a toamna. Afara e mai frig, ziua e mai scurta, strugurii au prins culoare, frunzele se desprind usor, usor de pe cracile pomilor. Se coloreaza.

Miroase a must, a dovleac copt, a mar si nuci. Miroase a ceai de tei si a gutui.

 
DSC_3372DSC_3349   DSC_3389 DSC_3390 DSC_3398 DSC_3399

 

 

Va doresc o toamna calduroasa si frumoasa. Cu ploi de sentimente si imbratisari calde. Dimineti tarzii cu sarutari pe frunte si mic dejun la pat. Va doresc o toamna la fel de frumoasa ca vara ce a trecut.

Cu drag, 

cats

 

 

 

 

 

 

 

 

#pozedinvacanta

Lasă un răspuns

