#pozedinvacanta||Plaja Vadu&Corbu

Intr-o zi nu foarte insorita, dupa ce ne-am baut cafeaua, ne-am facut planuri. Cum vreme de stat sa ne prajim pe sezlonguri nu era, am decis sa facem o drumetie pana la Plaja Corbu si Vadu.

Ne-am luat prosoapele, cu gandul ca va iesi soarele, cateva doze de suc, apa si ceva de rontait. Stiam ca acolo nu ai sa gasesti nici macar urma de magazin. Stiam ca e pustiu.

Am mers cam 15 km pana pe plaja Corbu, apoi inca 20 pana pe plaja Vadu. Noi am fost Vineri, drumul a fost liber, plaja la fel.

Ajunsi la Corbu, ne-am intins prosoapele pe nisip. Sa nu crezi ca gasesti sezlong.  Marea era…curata, putin agitata, era frumoasa. Fara geamandura, fara agitatia oamenilor, fara galagie. Doar sunetul valurilor si multe scoici. Foarte multe. Am ajuns acasa cu o punga plina de scoici pe care intentionez sa le pun intr-un borcan pentru apartament. Ne construim aminntiri.

La Corbu vantul batea cu putere, ne-au zburat prosoapele, nisipul il respirai o data cu aerul. Am stat pentru o baie si cateva poze apoi am plecat spre Vadu.

La Vadu gasesti o plaja imensa cu nisip curat si oameni cu rulota sau cortul. Dar n-ai treaba. Marea e la fel de curata si frumoasa ca la Corbu. Poti intra in mare, poti face plaja linistit, poti dormi linistit, nu-i muzica care sa bruieze sunetul frumos al marii. E liniste, exact cum imi place mie. Tot timpul am incercat sa fug de plajele aglomerate si galagioase. Am fost incantata si uimita ca poti gasi asa ceva la noi, in Romania. Ca poti gasi liniste.

Aici ai timp sa te gandesti la tine si la cat de frumoasa e natura. Sa incepi sa fii recunoscator pentru ce ne-a fost dat sa vedem si sa traim. Sa mirosi mare. Da, sa mirosi. Sa aduni scoici, sa prinzi pescarusi in poze, sa lasi valul puternic sa-ti loveasca picioarele. Daca vrei liniste, aici o gasesti. Corbu&Vadu.

 

 

 

DSC_3032 DSC_3033 DSC_3040 DSC_3049 DSC_3056 DSC_3058 DSC_3060 DSC_3072 DSC_3086 DSC_3116 DSC_3155 DSC_3157 DSC_3162 DSC_3171 DSC_3086 DSC_3088 DSC_3095 DSC_3098 DSC_3099 DSC_3106 DSC_3114 DSC_3116 DSC_3117 DSC_3120 DSC_3129 DSC_3155 DSC_3157 DSC_3162

 

 

to-be-continued

Lasă un răspuns

