#pozedinvacanta|| a summer next to you is all I want

Si sunt zile in care totul e frumos, totul miroase bine, totul arata bine. Incepand de la micul dejun pregatit cu atentie pentru el pana la orele de plaja petrecute dupa amiaza. Cu scoici la picioarele noastre, cu soarele in ochi si limonada.

Diminetile impreuna sunt cele mai frumoase dimineti, apoi urmeaza cele petrecute la cafea cu mami. Dar diminetile cu el, sunt speciale. Atunci cand am baut cafeaua pe balcon, ascultand valurile marii ce se spargeau la mal si ne-am facut planuri pentru ziua in curs. Atunci cand ne-am trezit amandoi sa vedem rasaritul si ne era prea lene sa ne ridicam din pat, credeai ca e nor si soarele nu o sa rasara. Am vazut prin geam un imens cerc portocaliu. Imens. Pe mare. Am sarit amandoi nestiind  cu ce sa ne imbracam mai repede. Si apoi am stat in lumina soarelui proaspat aparut. Am stat si am tacut, ne-am bucurat de noi si de soare. Atunci cand mi-ai spus ca fac mancare buna, desi iti facusem doar oua cu paine prajita in unt si bacon.

Astea dimineti o sa le tin in minte si in suflet mereu. Vor fi cu mine oriunde ma vor purta picioarele si pe oricine voi tine in brate, desi sper ca bratele mele vor fi doar pentru tine.

*

Pe 20 august am implinit 6 ani de relatie si imi facusem planuri inca din iunie. Am uitat. Am uitat amandoi. Am uitat pentru ca eram

prea fericiti si ocupati sa ne bucuram unul de celalalt. Alta lume n-a existat zilele alea.  Si nu m-am suparat. Nu m-am suparat pentru

ca 20 august 2014 a fost una din cele mai frumoase zile din an. O pun alaturi de acele zile frumoase de februarie

cand m-ai intrebat daca vreau sa-ti fiu alaturi tot restul vietii si mi-ai daruit flori.

*

 

DSC_2825 DSC_2866 DSC_2867 DSC_2870 DSC_2876 DSC_2877DSC_2824 DSC_2827 DSC_2840 DSC_2841 DSC_2845 DSC_2847 DSC_2854DSC_2816 DSC_2876 DSC_2882 DSC_2884 DSC_2885 DSC_2888 DSC_2897

 

 

wearing:

Tex White Dress Lace| H&M Swimwear white bra|Triumph blue bikini

to-be-continued

5 thoughts on “#pozedinvacanta|| a summer next to you is all I want

Lasă un răspuns

