A cazut o stea

Aseara, pe plaja, din cer, a cazut o stea. A cazut o stea si mi-am dorit sa:
-sa fiu sanatoasa
-sa iubesc
-sa fiu iubita
-sa fie pace
-si liniste
-sa slabesc un kg
-sa mananc un kg de inghetata fara sa-mi inghete gura
-sa gasesc un magazin de presa, aici, pe plaja
-sa fie soare a doua zi
-sa-mi fi luat laptopul sa pot scrie si posta poze
-sa am o baterie la telefon care sa nu se descarce
-sa ne mutam
-sa adun o punga de scoici
-sa nu ma tai in nicio scoica
-sa dureze saptamana asta cat o luna
-sa am prietenele fericite
-sa mananc pepene pe plaja
-sa fiu exact cum sunt acum

image

Stiu ca normal cand vezi o stea cazand poti sa-ti pui o singura dorinta, eu sunt mai lacoma. Mi-am pus sute:)

Ps: poze nu am, sunt pe aparat.

Voi ce va doriti?
Va salut de la mare

Lasă un răspuns

