la un click distanta| miniprix.ro

Saptamana asta e…altfel. Imi notez in calendarul ce sta pe birou, fiecare zi ce trece pana vineri. Vineri intru in concediu. DOUA saptamani… Sunt constienta ca astea doua saptamani vor trece imediat si nici nu voi apuca sa ma odihnesc. Sunt constienta. Dar totusi ma bucur.

Saptamana asta am tot cautat sa cumpar cate ceva pentru mini vacanta de care o sa am parte. Am gasit cateva rochite pe miniprix.ro sectia –> haine dama, unde mi-a facut cu ochiul o rochita(click).

 *

In sectiuna bluze/tricouri, m-am indragostit de o bluza cu dectolteu in V –> bluza.

*

Inca nu am plasat comanda. Doar imi arunc ochii sa vad ce au mai adaugat cei de la MiniPrix.ro pe site. Imi sunt foarte dragi pentru ca au produse bune la preturi la fel de bune. Desi imi place sa merg si in magazin, parca mai lejer e sa stai in fata calculatorului, sa dai un click, sa adaugi in cos ce-ti place si sa-ti vina acasa sau la serviciu. Acum cei de la MiniPrix au o platforma si pentru telefoane, tablete, etc. Poti accesa si poti face cumparaturi de pe drum, din masina sau din vacanta. MiniPrix e la un click distanta de tine. Poti uita de aglomeratia din magazin, acum iti poti achizitiona rochiile de pe telefon sau calculator. Pentru mine e mult mai usor.

I love MiniPrix.ro

descărcare

#summerorkestra

Lasă un răspuns

