cei care au dat cu piciorul…

Am avut noroc.. sau mi l-am facut. Am avut noroc sa nu sufar din dragoste atat de mult pe cat se poate. Am avut si eu nopti nedormite, zile in care nu mancam, nervi intinsi la maxim si toate cele, insa cred ca a suferi din dragoste inseamna mult mai mult.

f6b1fc50bcdaa1eddec961e6578eacc6

De cateva zile ma tot gandesc la cei care au dat cu piciorul. Au dat cu piciorul unei povesti, unei relatii ce avea sa fie povestea vietii lor. Au dat cu piciorul unei sanse, sansa de a fi fericit. Au dat spre exterior, indepartand de ei toata iubirea ce le-a fost menita. Sa te trezesti peste ani si ani ca disperarea isi face loc pe chipul tau , vezi ca trec zile, luni, ani, ai parte de greutati si de momente frumoase si nu ai cu cine sa le imparti. Iti dai seama atunci ca o persoana mai buna decat cea careia i-ai dat cu piciorul nu vei mai gasi niciodata.  Vor trece pe langa tine zeci de oameni si tu vei incerca sa gasesti pe cineva care sa-i semene acelei fete cu parul negru si ochii verzi care s-a saturat de geloziile tale si a plecat. A plecat si nu s-a mai uitat in urma. Acum e fericita si tu stii. E fericita pentru ca iubirea aia de care tu ai fugit candva si dupa care acum tanjesti, e impartasita altcuiva. Cineva care o apreciaza si o ajuta sa creasca. Cineva care dintr-un gram de iubire, face sute de kg de fericire.

4cde35ce4c81cbb31b16c2ba41e90b24

Ma gandeam cat de greu este sa stii ca fata care a fost candva a ta acum e fericita in bratele altui barbat…E fericita si iti spune cu zambetul pe buze atunci cand tu o intrebi daca e bine. Si trece timpul, ea se casatoreste, face copii, o vezi zambind in poze si ti-ai da doua, trei palme pentru ca nu ai fost in stare sa o faci mireasa TA.

Ti-am spus ca din asta trebuie sa inveti, atunci cand vei gasi o alta fata, sa stii cum sa o pastrezi. Sa ai grija de iubirea ce ti-o ofera, sa o faci sa zambeasca. Nu repeta greseala.”

Si noi, noi astea care plecam. Plecam de rau ce e, nu de bine. Niciodata. 

f696a4bd90f3ffba4f6886034d68d07f

2 thoughts on “cei care au dat cu piciorul…

  1. Liana spune:

    Postare buna, dar ai acoperit doar o parte a fatadei. Pentru ca eu cred in destin, acel lucru care e menit sa se intample, si o sa-ti zic o poveste adevarata. Prietenul meu actual a fost parasit de iubita. A suferit aproape 3 ani dupa ea si nu reusea sa-si mai faca vreo relatie stabila. Ea acum e logodita si urmeaza sa se marite. Dar acum un an am aparut eu in viata lui, ceva mai bun, din cate spune el. O uitase deja pe ea, oarecum, pana sa ma cunoasca, asa ca aparusem intr-un moment bun pentru el. Nu zic ca oi fi eu ultima din viata lui, spun doar ca ea a plecat si n-a fost sa fie intre ei, pentru a fi sa fie cu mine… Viata nu se incheie cu un heartbreak, lucrurile se intampla cu un motiv. Iubirea poate veni la orice varsta, nu doar acum cand suntem tineri. Eu am zis mereu ca dragostea e ca un turneu de tenis: trebuie sa treci prin optimi, sferturi si semifinala pentru a ajunge in finala. Asa ca sa lasam melodramatismele deoparte si sa traim putin, zic🙂

    • marinaoana spune:

      Buna Liana.. Eu nu am generalizat. Nu am spus ca toti sunt la fel/ toate relatiile sunt la fel. Sunt constienta ca exista si relatii care se termina frumos pentru amandoi, asta datorita maturitatii celor doi. Sunt sigura ca exista si „cele care au dat cu piciorul”. Ma bucur foarte mult atunci cand aflu ca exista cupluri fericite, cum esti si tu. Ai reusit sa-l faci fericit pe omul asta, care a suferit. Si intr-o oarecare masura iti dau dreptate cand spui ca totul se intampla cu un motiv. Nu am spus ca viata se termina cu o inima franta. Nu pentru toti.
      Mult noroc si multa iubire iti doresc.
      Multumesc pentru vizita:)

Lasă un răspuns

