in weekend am citit o carte

Ma trezesc ametita de caldura sufocanta si de zgomotul de la picioarele mele. Era pisicu, care se juca cu o frunza.  Imi frec ochii si dau cu mana pe langa corp in incercarea de a gasi ceva rece de baut. Stiam ca am lasat o sticla de apa rece atunci cand m-am pierdut intre somn si explicatiile lui Richard David despre DRAGOSTE. 

Duminica.

Am iesit sa stau la soare inca de dimineata dupa ce mi-am baut cafeaua cu mami si am mancat putin pepene galben.  La orele diminetii soarele era prietenos, vantul il insotea iar eu eram cu ochii in dragoste. In cartea lui Richard David, Dragoste. Nu imi e comod sa citesc cand stau la soare. 1. Simt ca nu prind tot soarele, stand cu cartea pe fata. 2. Imi simt corpul incordat, nu reusesc sa gasesc niciodata o pozitie relaxanta. Din aceasta cauza, pe la orele pranzului am adormit. M-am trezit buimaca cu rochia pe cap, si spatele incins de soare.

Cartea.

Pentru mine o carte buna inseamna incredere, timp si bani. Bani pentru ca imi place sa o cumpar nu sa o imprumut sau sa o citesc online, deci o platesc. Timp pentru ca stau prinsa in poveste pana la sfarsit. Am stat o zi intreaga pana am terminat o carte. Incredere pentru ca inainte sa o platesc, trebuie sa am incredere ca eu cumpar ceva ce merita.

Vorbind de cititul online. Am citit si eu 50 de umbre ale lui Grey, prima parte, online. Doamne ce chin. Pentru mine nici nu exista comparatie intre cartea electonica si cea tiparita. Daca decid sa citesc o carte, pai vreau o carte. Sa o simt la atingere, sa miros fiecare pagina proaspat tiparita, ca mai apoi sa o gasesc pe rafturile bibliotecii cu paginile indoite, astfel stiind ca a fost  a mea, ca am trecut printre acele randuri si pagini.

Ultima achizitie in materie de carti a fost” Dragostea”, de Richard David. Am gasit cartea pe Litera.ro,  Sectiunea Iq230.

dragostea_liebe_cvr_c1

 

In”Dragoste” se vorbeste despre „Cum poate fi explicat ceva atât de intim, de misterios, de minunat? Autorul nu își propune să ne dezvăluie vreun mare adevăr filosofic, nici să ne ofere sfaturi practice. Nu ne învață cum să avem orgasm sau cum să scăpăm de gelozie. Nu ne spune că femeile gândesc cu o altă parte a creierului decât bărbații, nici nu ne arată cum să ne salvăm relația. În schimb, ne ajută să înțelegem comportamentul sexual și social, dar și mecanismele din spatele unor reacții pe care le considerăm normale și firești.
În căutarea răspunsului la întrebarea Ce este dragostea?, Richard David Precht explorează discipline dintre cele mai diverse: biologia, psihologia, sociologia, filosofia, chiar și chimia. De la fiecare vom afla câte ceva despre dragoste: cât de egoiste sunt genele noastre și cât de mult ne influențează; ce este tipic comportamentului sexual feminin și celui masculin; cât de mare este aportul culturii la capacitatea noastră de a ne înțelege pe noi înșine și de a înțelege lumea, ca femeie sau ca bărbat; ce se întâmplă, de fapt, în creierul nostru când iubim; care este diferența dintre dragoste și sex; de ce a devenit atât de importantă pentru noi dragostea romantică.
În final, aflăm că dragostea nu are explicație. Ea nu poate fi decât trăită!” [fragment din carte]

Vara.

Fiind vara, vacanta de vara, cea mai lunga vacanta, cititi. Cititi tot ce prindeti. Fie ca sunt carti imprumutate sau cumparate, cititi. Cauta o lista de carti si alege ceea ce-ti place. Un domeniu care te atrage, o poveste. Nu pierde timpul pe social media. Citeste!!

Pe litera.ro gasesti foarte multe carti, orice domeniu si primesti si review la ele, astfel iti dai seama daca iti place sau nu.

 

Lasă un răspuns

