Picioarele noastre au SUPER PANTOFI

Marti, sfarsit de luna. Esto o zi incarcata. Imi fac totusi timp sa intru pe diverse site-uri si sa-mi arunc privirea peste produsele ce se afla inca la reducere.  Sa nu fie cu suparare insa astazi va vorbesc tot despre superpantofi.ro, doar ca vreau sa va trimit catre sectia Pantofi Barbatesti –>superpantofi.ro/barbati.

Ma mananca palma sa-i cumpar lui Laur o pereche de pantofi pentru ca Duminica am avut o intamplare nu tocmai fericita. A trebuit sa participam la un eveniment, eu am cautat rochie iar el a zis inca de dimineata ca stie cum se imbraca. Seara intrasem in panica. Stateam pe pat, cu laptopul in fata, imbracaat cu rochia mea rosie si pantofii in picioare asteptandu-l pe Fat Frumos. Nu stia cu ce sa se imbrace. Nu avea pantofi. Ba ca nu-i mai plac, ba ca sunt vechi, ba ca nu se potrivesc cu nu stiu ce pereche de pantaloni. Groaznic.

PANTOFI-BARBATESTI-PIELE-NATURALA-NAVY-UNIQUE-2-500x500 PANTOFI-BARBATESTI-PIELE-NATURALA-NAVY-UNIQUE-3-500x500

I-am trimis cateva poze cu ce imi pace mie, poate totusi ii face ceva cu ochiul, mai ales ca sunt la promotii. Asadar, tin sa va anunt ca nu e prima oara cand stau si il astept. Cam de fiecare data eu sunt gata cu mult inaintea lui🙂

Pe site-ul SuperPantofi.ro gasesti acum si incaltaminte pentru Domnul tau. Asa ca trimite-i linkul poate iti face si tie un cadou.

 

Cu drag,

cats

 

Lasă un răspuns

