Vara asta am super sandale

Da, vara asta vreau sa port super sandale. Vreau sa ma las purtata de cele mai frumoase sandale, sa ma poarte unde vor ele. Seara in oras cu o gasca de fete nebune, la cina cu iubitul meu, botezul unui copil frumos, in vacanta. Vreau sa port super sandale.

Ca fiecare fata ma decid greu cand vine vorba de sandale. Ce sa aleg, cum sa aleg. Sa fie cu toc mare, mic. As vrea mare dar imi blestem picioarele si de ce sa le chinui. Mai bine mic. Pe rosu sau nude. Ma doare capul.

Am gasit un super site cu super sandale si super pantofi si vreau sa va arat si voua. Uite cate sandale frumoase gasesti aici –>SuperPantofi.ro Stiu ca e greu sa alegi insa acestia au preturi foarte bune fata de celelalte magazine online sau nu. Eu deja mi-am ales o pereche de sandale si deja ma gandesc cum si cu ce sa o port.  Astea sunt super sandalele mele super sandale rosii(click). Deja ma gandesc ca pentru aceste sandale trebuie sa-mi achizitionez si o pereche de pantaloni pe alb. Doamne cate variante de tinute. 

96-500x500 PANTOFI-ROSII-GOLD-SPIKE-3-500x500

Vrei si tu sa porti super sandale vara asta? Intra pe Superpantofi.ro si alege perechea ta preferata de sandale sau pantofi. Eu abia astept sa postez poze cu #SUPERSANDALELEMELE

 

 

 Cu drag,

cats

 

2 gânduri despre &8222;Vara asta am super sandale&8221;

Lasă un răspuns

