#makelovenotwar

People help the people.

Duminica seara. Stau in patul meu, cu laptopul pe picioare, o sticla de apa rece, asa cum imi doresc. In fata mea, pe fotoliu stau hainele asezate pentru maine. Imi fac planuri. Cum sa incep ziua de maine, vorbesc cu ai mei, le spun noapte buna. Am un nod un gat. Parca as plange. parca as plange pentru ca stiu ca in acelasi timp, timp in care eu sunt multumita si fericita, alta fata, de aceeasi varsta cu a mea, sta intr-un colt, ascunsa, plangand. Isi plange parintii, e speriata de galagia din jur. Oameni speriati, foc, arme, copii plangand. Parintii ei nu mai sunt, ea e singura, ii e foame, sete si frica.

Make Love not War

Stim noi cum e? Stim noi oare sa multumim pentru ce avem? Nu stim. In acest moment, in aceste zile in care TU iti incarci sufletul cu rautate, in acest moment cand stai si pleci urechea la ce spun ceilalti despre tine, in acest moment in care plangi ca nu pleci la mare, in acest moment in care plangi ca parintii nu te lasa afara, in acest moment oamenii mor. Mor cu zile. Mor plecand in vacanta cu copii lor, in vacanta mult visata. Adolescentii mor gazati, fetele sunt ucise pentru ca isi doresc sa invete. Stii? Stii ca nu vorbesc de vreun film de actiune? Stii? Vorbesc de realitate, de ceea ce ne inconjoara. Vorbesc de oameni care se lupta pentru a castiga putere nestiind ca in lupta asta mor oameni nevinovati. Ce se intampla cu noi? Cu voi? Ce se intampla cu vacanta aia la care zeci de copii visau? Ce se intampla cu planurile lor de viitor, cu visele lor? Stii sa-mi raspunzi? Eu nu stiu.

Ce pot sa fac? Pot sa ma rog. Si tu. Hai sa ne rugam pentru sufletele celor care nu-si vor mai putea duce planurile la bun sfarsit, sa ne rugam pentru noi, pentru liniste.

 

Remember?

 

#makelovenotwar

Lasă un răspuns

