Maderomania

Alb. Totul Alb.

Cum alb? Ai inebunit?  Nu se poate.

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Cam asta a fost prima discutie intre mine si el cand ne-am hotarat sa ne mutam, intr-un final, impreuna.  Visam de mult timp la momentul asta, la noi doi si un loc al nostru. Al meu si al lui.

Urma sa incepem renovarile prin August, insa, de curand, Laur s-a apucat sa scoata tot din apartament. Parchet, gresie, usi, geamuri. Tot.  In momentul ala am realizat ca treaba e cat se poate de serioasa si ca de acum incolo o sa fie greu.  Din ziua respectiva laptopul meu nu a mai vazut site-uri de haine ci doar de decoratiuni. Zile intregi ne trimiteam poze unul altuia cu ce gaseam: culori, mobila, model de bucatarie, etc. In oras cand ieseam ne opream prin magazinele cu decoratiuni. Unde gaseai produse de design acolo eram si noi.

Am terminat de renovat, am reusit sa facem camerele cat mai luminoase, am gasit tapetul perfect si acum urmeaza mobila. Ei bine, in cautarea mea disperata de ORICE in materie de design interior, am gasit un site foarte interesant si totodata foarte util. Este un magazin online unde toate produsele sunt made in romania –>  www.maderomania.ro  

Pe www.maderomania.ro  gasesti cam tot ce iti trebuie, incepand de la mobila  http://www.maderomania.ro/paturi-si-noptiere/mobilserco-cadru-pat-max-160×200-cm pana la accesorii si decoratiuni  http://www.maderomania.ro/accesorii-pentru-masa/apulum-mikasa-set-portelan-18-piese

Eu m-am indragostit de Nicola. Calm, Laur. Nicola e un fotoliu de pe site-ul www.maderomania.ro , e din Stejar colorat cu perna crem si abia astept sa citesc o carte buna stand pe el. Acolo, langa geamul din coltul sufrageriei. E tocmai bun pentru citit sau pentru tine atunci cand te vei juca pe playstation, ore intregi.  Este foarte usor de instalat si il putem muta dintr-o camera in alta atunci cand dorim.

c394fbbf8f618b41a53beaf89e7ac0a5 (1)

 

Acum sa va spun si de ce sunt adepta produselor romanesti.

-am avut o experienta placuta in trecut;

-exista si produse de calitate, calitate mult mai buna decat cea a produselor din strainatate;

-iti poti face finisajele asa cum doresti. Exista magazine care lucreaza pe comanda, vine si iti monteaza;

-ai posibilitatea de a comunica direct cu producatorul;

-cumparand direct de la producator vei observa o diferenta foarte mare la pret.

 

Cei de la Made Romania spun ca „Vrem să le oferim clienților din România produsele autohtone pe care le doresc, le caută, le-ar cumpăra și pe care le-ar aprecia.”

Acestia isi doresc sa-i ajute pe producatorii romani sa isi gaseasca o piata stabila in Romania, iar pe consumatori ii ajuta sa isi comande produse de foarte buna calitate la pret bun.

Acestia au o imagine foarte interesanta pe prima pagina a site-ului. O imagine care ne spune adevarul. Cu siguranta suntem constienti de acest fapt atunci cand achizitionam orice produs.

b383a14e8d53bd159b8d1ed748f3377d

 

 

-Asadar, ramane  Nicola. Cat ati spus ca trebuie sa va dau?

 

to-be-continued

 

 

 

 

Lasă un răspuns

