SUNday

Luni dimineata.

Ora 6:40

Inca visez. Visez puiul de catel cu care m-am jucat aseara. Un suflet mic care m-a cucerit imediat de cum s-a uitat la mine.

Ora 6:57.

Sunt foarte serioasa atunci cand spun ca ma ridic din pat… peste 3 minute. Hai 5.

E 7 si zece minute. La ora asta trebuia sa fiu deja cu machiajul pe fata si tocurile in picioare.

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

E luni dimineata si imi place. Imi place ca e un nou inceput. Imi plac inceputurile. Parca primim o noua sansa. Parca ce am facut saptamana trecuta se sterge si putem sa facem lucruri mai bune saptamana asta. Putem sa continuam dieta aia la care am renuntat vineri.  Putem sa recuperam orele de somn pierdute in weekend, putem in sfarsit sa terminam ce am inceput saptamana trecuta. Macar putem spera.

Daca am invatat ceva pana acum, am invatat ca Timpul nu-i nici prietenul meu, nici dusmanul meu. El exista. Daca am momente in care as spune ca NU AM TIMP, ma opresc din orice as face si incerc sa-mi organizez ceea ce am de facut. Nu timpul e cel care se misca repede. Noi suntem cei care grabim lucrurile, momentele.

Saptamana asta nu am nimic in agenda. Saptamana asta vreau sa ma surprinda. Ce vrea sa vina la mine, e bine venit.

As vrea totusi putin mai mult Soare. Asa cum a fost ziua de ieri.

Ieri, Duminica, Cismigiu

ImageImageImageImageImageImage

 

 

My look

H&M Sneakers| Stradivarius Boyfriend Low Jeans| New Look  Top| H&M Cardigan|Vintage necklace

3 thoughts on “SUNday

Lasă un răspuns

