that blue dress

Nu sunt perfectă, poate că față de celelalte am nenumărate defecte. Poate că deseori sunt prea rebelă, de multe ori mă încăpățânez și îți cer să faci lucrurile așa cum vreau eu. Dar apoi te privesc cum îmi răspunzi într-un mod calm și înțeleg că poate ai dreptate.
Nu sunt superbă, știu că deseori mă trezesc cu oboseala așternută pe chipul meu dar te privesc și zâmbesc. Știu că pentru tine eu sunt frumoasă în felul meu dar nu pot să nu mă compar cu celelalte, nu pot să te aud cum îmi amintești cât sunt de specială prin felul meu de a fi.
Nu sunt calmă, sunt o furtună care a sosit pe tărâmul sufletului tău și a răscolit nenumărate sentimente. Realizez că deseori sunt prea zbuciumată, încerc să rezolv multe într-un timp atât de scurt, încerc să spun sentimentelor pe nume deși deseori îmi este prea greu.
Și mai știu că tot ce-mi lipsește mie, ai tu. Tot ce n-ai tu, am eu. Știu că tu mă faci să râd când îmi vine să plâng, eu te fac să alergi când ai vrea să bați pasul pe loc, tu mă faci să rămân când aș vrea să plec, tu cu parfumul tău, cu răbdarea ta deranjant de liniștitoare.

Image

ImageImageImage

ti-au stralucit ochii cand m-ai vazut in rochia asta albastra…

 

 

 

6 thoughts on “that blue dress

Lasă un răspuns

