the dress

Sunt in cautare de rochite. Caut un model de rochie, frumos, special care sa se potriveasca cu ceea ce imi doresc. Am material si caut o croitoreasa buna care sa-mi faca o rochita frumoasa si speciala.

Vara asta am cateva evenimente la care voi participa si ma gandesc deja la ce voi imbraca/incalta. Nu sunt genul de persoana care sa ma agit pentru ca stiu ca intr-un final voi gasi rochia mea. Asa s-a intamplat si data trecuta cand eram in cautare disperata de outfit pentru botezul nepotelului meu si cu putin noroc si incredere am gasit rochita perfecta intr-un timp extraordinar de scurt.

Imi plac multe rochii, am gasit o sumedenie de modele. Lungi, scurte, cu volanase, simple, mulate sau nu, toate sunt extraordinar de frumoase. Eu consider ca fiecare rochie e frumoasa insa persoana care o poarta o face SPECIALA. Mi s-a intamplat de nenumarate ori sa vad o rochie pe cineva care arata extraordinar de bine, era perfecta pana in momentul in care o imbracam eu. Fiecare rochie isi are stapana. Pentru fiecare printesa exista o rochie speciala, unica.

ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage

0344a6c2f87278f4a9e09671ebcdbc2e 4951d48d87a1c9f15c06765a6b0877a3 e5323208971fe0d18fe578779d32b0f1 f870f03af9d27b8b1db63faa162a6ea8 f10296a3335044bbaa87f2975745c718

 

Lasă un răspuns

