Nu te duce niciodata la culcare suparat

Nu de mult am gasit un citat care spune: „Nu te duce niciodata la culcare suparat„. Ei bine, ca de obicei atrag ceea ce gandesc. Acel citat mi-a ramas multe zile in minte, ma tot gandeam cum de multe ori am adormit plangand, suparata, pe mine sau pe ceilalti, cum a doua zi ma trezeam cu ochii umflati si rosii si dureri insuportabile de cap apoi toate zilele ce urmau erau groaznice. Ochii umflati de plans greu revin la normal. Si parca sunt mai frumosi cand au contur rosu. Parca sunt mai verzi, parca spun povesti.

Image

La cateva zile dupa ce am descoperit acel citat, mi-a sarit in fata ochilor mei verzi spre caprui un text care spunea exact acelasi lucru. Nu pune capul suparat pe perna. Suparat pe tine sau pe ceilalti.

Suparat pe cei pe care ii iubesti.
Si care te iubesc.
Dezbraca-te de emotiile si gandurile negative inainte sa intri in pat.
Dezbraca-te de dorinta de a avea tot timpul dreptate si de furia cuvantului.
Dezbraca-te de orgoliul de a spune celuilalt: imi pare rau.
Pentru ca niciodata nu este doar vina celuilalt.
Nu te lasa invelit de patura groasa a suferintei din certuri -care nu tine niciodata de cald.
Imbratiseaza relatiile tale.
Cere-ti iertare tie si celuilalt.
Si ai grija sa nu lasi lucrurile nespuse.
Nu lasa soarele sa rasara fara sa te impaci.
Pentru ca doar Cel de Sus decide rasaritul pentru fiecare dintre noi.
Si trebuie sa te culci impacat cu gandul ca ai facut tot ce iti sta in putinta cat ai avut ochii deschisi.
Si ai spus tot ce era de spus.
Pentru pacea celuilalt.
Dar in primul rand pentru pacea ta:)!! „

            suntuncopac.com

Image

Image

Noapte buna.

 

 

 

Lasă un răspuns

