New kid in town

A fost o petrecere la care am participat. Cand? Duminica trecuta. Deja stiati, v-am umplut wall-ul cu poze. A fost o petrecere frumoasa, cu mancare buna, muzica si discutii. Ca la orice botez. Ce a fost special aici? Copilul. O minune de copil. Nicolas, baiatul verisoarei mele. E mic, grasan, cuminte, foarte cuminte, si frumos foc.

A fost dragoste la prima vedere pentru mine. Eu nu le am cu bebelusii, pentru mine parca toti sunt la fel. Asta pana sa-mi cunosc nepotul. El e mai special, mai, mai si mai.. Ce sa zic si eu acum? (hahaha). Vorbesc foarte serios cand spun ca e cuminte si frumos. Se uita la mine de parca imi vorbea, ar fi vrut sa-mi spuna ca si el ma place pe mine, ca trebuia sa ma duc mai demult sa-l vizitez si  nu cumva sa lipsesc la taierea motului.. Ehee, pana atunci avem nunta unchiului, bai Nicolas. Ne mai vedem noi..

Va fac cunostinta cu bebelusul Nicolas.

DSC_0068 DSC_0067 DSC_0069 DSC_0062 DSC_0065 DSC_0061 DSC_0063 DSC_0013 DSC_0012

DSC_0031

DSC_0083

 

xoxo,

Miss M

Lasă un răspuns

