I was a hippie girl..

4c361734b8527d819a14230ff7f103cb

 

Maybe… I was. I do not know about this thing with „past life”.. but who knows.  Despre ce vorbesc? Am facut un quiz saptamana trecuta cand nu aveam ce face si mi-a spus ca in viata trecuta ( nu stiu despre asta) am fost a hippie girl.

p_124_580x0-00-90

Se prea poate, imi place sa cred ca exista pace in lume, ca toti sunt fericiti si linistiti, sunt o optimista convinsa..Apoi vin momentele alea cand ma lovesc de ceva, puternic si sunt dezamagita. Asa e viata, cu bucurii, tristete, vise implinite sau nu. Dar imi place sa lupt pentru ce vreau, pana la un punct cand simt nevoia sa fiu impinsa de la spate. Simt nevoia sa-mi zica cineva ca trebuie sa merg mai departe, ca e bine ce fac, ce vreau. Daca nu primesc aceste sfaturi, parca intru intr-o puternica depresie din care tot singura ies. Ma uit in oglinda si imi spun: De ce plangi? Ce s-a intamplat atata de grav de plangi? Apoi imi dau seama ca ce mi se intampla nu-i atat de grav pe cat credeam eu si ma spal pe fata cu apa rece. Imi revin.

Sa revenim, zic. Saptamana trecuta, in ziua Pastelui mi-am facut o coronita din flori, flori ce au o denumire funny, dar eu asta faceam cand eram mica, asta am facut si acum. Pozele sunt facute inainte sa aflu ca I was a hippie girl. Va las cu pozele.

DSC_0016 DSC_0025 DSC_0029 DSC_0030 DSC_0033 DSC_0034 wpid-20140420_172841.jpg

 

 

Lasă un răspuns

