Easter bunny

Ce faci de Paste? Ce mananci, ce bei, unde mergi.. apoi dupa Paste urmeaza: unde ai fost, ce ai vazut, ce ai facut? Groaznice intrebari. Iepurasu mi-a adus o prima zi de sarbatoare linistita, cu ♥. Laur langa mine, parintii mei si ai lui, preieteni. A fost soare, plimbari cu bicicleta, raset de copil, inghetata. Oua ciocnite, vin baut, cozonac rupt.

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Mi-am facut coronita si am stat la soare.. sper ca m-am bronzat putin. A fost frumos ieri.. azi inca nu m-am ridicat din pat insa vad raze de soare cum intra pe geam. Azi…poate ies in parc cu fetele. Azi…astept din nou iepurasul.
Buna dimineata

image

Lasă un răspuns

