Ai imbracat bluza mamei?

Nu  putine au fost momentele cand am fost intrebata: Ai imbracat bluza mamei?/ Sigur e marimea buna?/ Asta e tricoul lui Laur? Ei bine nu. Sau da. De multe ori prefer sa imbrac un cardigan larg, in care sa ma simt bine, sa nu-mi iasa nimic pe afara, sa nu stau cu grija, sa ma simt bine in hainele ce ma imbraca. Da, fur din dulapul mamei si da, cumpar de multe ori bluze cu un numar, doua mai mari decat numarul meu. Chiar si pantaloni. Imi place sa fiu imbracata lejer. Si eu cred ca nu am nevoie de bluze mulate sau pantaloni stransi pe fund pentru a arata cine sunt sau ce pot.

Nu intotdeauna am avut stilul asta de a ma imbraca, prin liceu purtam tricouri mulate si scurte, colanti in loc de pantaloni si tot asa. Nu imi e rusine sa spun ca aveam un simt estetic ce lasa de dorit. Insa intotdeauna cumparam reviste. Doamne cu cat drag asteptam sa apara Cool Girl. Jur ca aveam teancul imens de reviste. Colegele de liceu abia ma asteptau si de cele mai multe ori nici nu apucam sa deschid revista ca cineva o citea inaintea mea. Mai bine. Aveam timp sa ma bucur de ea acasa. Acum colectionez Elle si din cand in cand cumpar BAZAR. Sunt fericita cand desfac folia in care este impachetata, cand miros coperta si ….miroase a hartie proaspata, cand dau pagina peste pagina si gasesc cate un mic cadou, o crema, o monstra de parfum sau una de fond de ten. Nu e mare lucru insa ma incanta ideea de a descoperi. Asa s-a dezvoltat simtul meu pentru moda, pardon, asa am invatat sa ma imbrac cat de cat bine. Nu vreau sa epatez, nu stiu moda, nu cunosc nici pe departe cat as vrea sa stiu. Insa sunt multumita ca reusesc sa ma imbrac atat cat sa ma simt bine in ceea ce port.

” Ma imbrac simplu, in negru cand ma simt prea gras, in bleumarin cand ma simt mai suplu si intr-un costum de baie cand ma simt perfect.” asta spune  Jean Paul Gaultier in BAZAR. Mi-a placut pentru ca mi se potriveste. Eu ma imbrac simplu iar culorile le adaug in functie de starea mea de spirit, de vremea de afara, de starile celor din jur. Cred ca nu ceea ce purtam ne defineste ci ceea ce credem, in ce credem, ce facem, ce spunem, cum actionam si mai mult increderea in tine.  Va las cateva poze care ma inspira pe mine si un mix de melodii. La BelleMixtape on Youtube-Summer Memories/hendri pfr

20140226-235444

20140226-235949

5c646af40f0e1c7ccb7c9aaa2224e390 7c9d01205efdc4b43b2129e0fb95065d 12af4621c0db28fe2d135321b9a7d7bc Processed with VSCOcam with f2 preset 018123b4a08e1c3f88fc8c01100be9af 20140226-235949 773241742e588ba03cae392b9e9e9e33

 

 

Noapte buna si vise frumoase🙂

 

One thought on “Ai imbracat bluza mamei?

Lasă un răspuns

