About my ex boyfriend…

Pe el il vei găsi tot timpul cu o şurubelniţă în mână, cu televizorul pe Discovery şi cu scheme făcute în grabă pe birou. El e Laur, fostul meu iubit. El nu îşi face poze in oglindă şi nici nu petrece ore multe pregătindu-se pentru o seară în oraş. Nu e dependent de Facebook şi nici nu înţelege de ce petrec eu atât de mult timp pe wall. De parcă eu înţeleg. Nu fumează, iar de băut, bea la petreceri. Un singur viciu are: pe mine.  Îşi iubeşte şi respectă părinţii mai mult de limita normalului. Îi respectă şi îi îndrăgeşte şi pe ai mei.  Respectă munca cinstită si omul care munceşte. El la randul lui munceşte cu drag şi cu dorinţa de a creşte în domeniul său de activitate. El nu se mulţumeşte cu puţin. Nu refuză pe nimeni. Mereu va răspunde prietenilor când au un  calculator de reparat, ulei de schimbat, sau de dus undeva, un mic împrumut. El e Laur. Verişorul tău, prietenul tău, nepotul, copilul, viitorul ginere, coleg, baiatul cu centralele, vecin. El e Laur, fostul meu iubit.

Laur a decis ca în seara de Valentine’s Day să mă facă cea mai fericită femeie din viaţa lui. Fără să-i bat apropouri prosteşti, fără să-l grăbesc într-un fel, el a cumparat un inel exact cum îmi doream. Subţire, cu un diamant mic, nepreţuit. Nu un inel oarecare ci INELUL. Modul în care mi-a pus inelul pe deget a fost deosebit pentru mine. Îmi imaginam fel şi fel de scenarii, dar nu pe ăsta. Nu aşa. A fost o zi normală, a fost localul unde mâncăm des, a fost parte din noi.

Aproape şase ani au trecut de când suntem împreună. Ani în care am descoperit împreună locuri noi, ne-am fotografiat în locuri frumoase, am gustat bucate noi şi ne-am iubit. În aceşti ani, Laur nu mi-a vorbit niciodata de planuri de viitor, nu mi-a dat speranţe, nu dădea semne că vrea ceva atât de serios, deşi relaţia noastră era una serioasă. Prietenele mele primeau inelele de logdnă, unele după ani de relaţie, altele dupa luni de relaţie. Unele s-au căsătorit, unele au rupt logodna.  Vorbeam cu ele şi le povesteam cum Laur nu deschide niciodata subiectul de aşa ceva, cum nici eu nu îndrăznesc să întreb. Niciodata nu am vrut ca el să facă pasul ăsta forţat sau grăbit.  Am vrut sa fim bine, fericiţi, chiar şi fără inel şi toate cele. Dar uite că lucrurile bune sunt pentru cei ce aşteaptă.
1912051_463644907069389_1585722032_n

this is about my ex boyfriend and my future husband.

Lasă un răspuns

