Karma is like 69: you get what you give..

Intotdeauna mi-a placut sa am prietene. Sa fie cineva care sa ma inteleaga si sa ma accepte exact cum sunt. Daca gresesc undeva sa ma traga de mana si sa-mi arate cum, unde si de ce am gresit. Sa fie cineva care e langa mine cand sufletul ma doare si cand nu-mi incap in piele de fericire. Sa-mi cunoasca trecutul si sa nu ma judece, sa fie alaturi de mine in prezent.  Si am avut parte de astfel de persoane. Am avut prietene care au fost cu mine cand mi-a fost greu dar si bine, care dormeau cu mine, care imi impartaseau secretele lor. Am avut o perioada frumoasa in care eram doar eu si ea. Zile bune, rele, erau ale noastre. Dormeam impreuna, mancam impreuna, calatoream, toate acele lucruri pe care le faci impreuna cu cea mai buna prietena.

Am prietene si acum, nu duc lipsa de persoane cu care sa ma sfatuiesc sau sa ies la o cafea, sa luam cina ca intre fete sau sa iesim intr-un bar. Insa perioada aia de „Cea mai buna prietena” s-a dus. Persoanele pe care le am langa mine acum sunt fie colege de facultate, fie de liceu fie „colege de joaca” din copilarie. Eu cand spun ca sunt prietena cu cineva inseamna ca respect acea persoana, ca o admir, ca avem ceva in comun si ca ma pot baza pe ea cand am nevoie. Un alt principiul al acestei relatii este adevarul. Persoanele care au stat langa mine ma cunosc si pot afirma ca sunt persoana care iti va spune tot in fata. Nu ma feresc sa spun adevarul chiar daca doare, imi spun parerea indiferent daca-i rea sau buna. Asta le spun si lor, sa-mi spuna in fata cand le deranjeaza ceva, fie ca e o gluma proasta, fie ca e un lucru pe care l-am facut si nu e bine. Orice. Doar sa-mi spuna. Uite ca una dintre ele nu a procedat asa si a facut cum a stiut ea mai bine sau mai rau. M-a dezamagit de m-a durut sufletul pentru ca nu ma asteptam din partea ei. Deloc. Acum dupa cateva saptamani de la eveniment a recunoscut ca ii pare rau. Si eu acum ce sa fac? De iertat pot ierta, dar de uitat NICIODATA!! Imi pare rau dar asta e adevarul. De fel nu sunt razbunatoarea, rea sau sa port dusmanie. Si nici acum nu o voi face. Voi lasa ca lucrurile sa decurga cum trebuie. Fiecare primeste in viata exact ceea ce ofera. Nici mai mult, nici mai putin. Te-ai gandit la asta?

               Image

Sa lasam lucrurile urate si sa va povestesc de maimutica mea. Maine e ziua ei si am decis sa-i fac o surpriza azi.  Am vazut ca s-a bucurat mult. Si eu la randul meu am fost fericita sa o vad zambind. Nu trebuie mult sa faci o persoana fericita. O vorba buna, un umar pe care sa planga cand are nevoie, o imbratisare, un buchet de flori.

La multi ani Georgi. Stii ca tin mult la tine.  xoxo

Lasă un răspuns

