Fusta midi pentru toamna

De la o vreme si mai ales din vara am inceput sa port fustele pe care le aveam prin dulap dar nu ma gandisem niciodata la ele. De ce? Nu stiu, poate ca m-am gandit ca nu am cum sa le asortez. Ei vara asta le-am purtat, fie cu tenesi albi (H&M), fie cu cizme cu tinte si lanturi, cu tricouri simple si/sau sacouri.

Daca in vara am preferat sa port fustele scurte care se aflau in dulapul meu, in acest sezon aleg sa port fusta midi.

 

ImageImageImageImage

Lasă un răspuns

