Luni

La ora 10 si ceva, dimineata,
ajung acasa. Acasa la parintii mei. E liniste, catelul ma asteapta cu drag dupa poarta. Ma joc cu el, ma descalt si intru in casa. Imi pun incaltarile la loc de cinste, geanta pe pat si raman cu paharul de cafea proaspata. Ma asez in fotoliu si ma uit prin camera. E bine acasa, e bine sa fiu in locul in care ma simt in siguranta in orice moment.
Am petrecut weekendul la iubitul meu acasa, nu ma intelegeti gresit, imi place sa fiu acolo, pentru ca sunt cu el, sunt cu persoana care ma face sa ma simt bine oricand, insa nicaieri nu-i ca acasa. Sambata am avut parte de un mic moment de fericire. Am fost luata de acasa stiind ca mergem sa mancam insa nu cunosteam destinatia. A zis el ceva de Predeal,statiunea noastra preferata insa ctedeam ca glumeste. Am plecat spre Baneasa unde aveam ceva treaba si apoi spre munte. Era in jur de sase si ceva, cand am ajuns in Sinaia tocmai apunea soarele. Asa priveliste rar mai vezi. Superb. Era muntele, imens si frumos iar soarele se  ascundea usor,usor in.spatele lui.
Ziua de duminica a fost lenesa, nu am facut nimic special, am lenevit toata ziua iar atentia mi-a fost captata de programul Investigation Diascovery. Insa faptul ca am stat cu el toata ziua, povestind si petrecandu-ne timpul impreuna a facut ca weekendul ce tocmai a trecut sa fie unu special. Trebuie sa inveti sa te bucuri de lucrurile mici din viata. Sunt cele mai frumoase. De clipele alea ale zilei cand primesti un sarut pe.neasteptate sau un te iubesc in miez de noapte.
P.S: in cazul in care exista greseli in text va rog sa ma scuzati dar acest post este scris de pe telefon deoarece laptopul l-am lasat la reparat la Laur. Baby, te rog sa-mi refaci laptopul cat mai repede. Love you.

Lasă un răspuns

