O zi unică în viaţa noastră.

Nu ştiu dacă de la faptul că am fost cu ea când şi-a ales rochia însă a fost superbă. A avut cea mai frumoasă, simplă şi elegantă rochie de mireasă din câte am văzut la nunţile la care am fost. Poate şi unde s-a bronzat, unde e bruneta. Nu ştiu, are ea ceva al ei.

Image

Am urcat până la etajul  3 ţinându-ma de rochie şi de balustradă iar când am ajuns în faţa uşii nu ştiam ce să fac mai întâi, ori să-i bag la înaintare pe ceilalţi, ori să dau un pas înapoi şi să nu intru, ori să-mi trag rochia. Un chelner destul de simpatic care primea invitaţii îmi întinde un pahar de şampanie. Nu aştept să întru, iau o gură şi apoi mă îndrept către uşă. Era acolo. Era el, apoi ea, apoi naşii şi părinţii lor. Era frumoasă, plină de emoţii şi fericită. Până şi decorul era al ei. Penele şi culorile, tortul, mesele aşezate. Era amprenta ei peste tot.

Puţin mai era să plâng, foarte putin. Nu-mi venea să cred că se întâmplă, că una din noi e îmbrăcată în rochie de mireasă, că e exact cum vorbeam în pauzele din liceu. Dar nu ne-am fi imaginat că ea va fi prima şi că va fi aşa devreme. Au trecut trei ani şi totuşi parcă ieri eram în penultima bancă de pe mijloc şi abia aşteptam pauza să ne povestim întâmplările, să ne spunem dorinţele, să râdem una de cealaltă.

Am făcut alegeri bune în viaţă, am făcut o alegere bună când am ales să intru la liceu cu profil uman, am făcut o alegere bună când am ales să fiu prietena lor, am făcut o alegere bună când am ales să fiu cu el,am făcut o alegere bună atunci când am ales facultatea şi sper să continui tot aşa. Sper din suflet că şi ea, prietena mea, a făcut o alegere bună. Îi doresc toată fericirea din lume, să fie iubită, respectată, să treacă anii frumos pe lângă ea, să nu uite de prietenia noastră, să facă un băiat nebun ca ea şi să rămână aceeaşi Dragnea Iulia pe care  o ştim toate, chiar dacă şi-a schimbat numele de familie.

Să fie într-un ceas bun!!

2 gânduri despre &8222;O zi unică în viaţa noastră.&8221;

Lasă un răspuns

