about Jolie

Am văzut articolul pe facebook şi prima reacţie a fost” No way”. Am crezut că e vorba de o ştire bazată pe speculaţii ca multe altele, însă dupa câteva căutări am găsit comunicatu de presă semnat de Angelina în care spunea că într-adevăr a facut o astfe de operaţie şi preciza motivul. Acela că a vrut să fie sănătoasă şi să trăiască mai mult pentru a fi împreună cu ai săi copii. Mi s-a părut un gest extraordinar. Nu-l pot descrie în cuvinte. E ceva ce nu întâlneşti. O femeie atât de frumoasă, cunoscută pentru frumuseţea ei să renunţe la ceva ce aparţinea corpului ei şi făcea parte din feminitatea ei pentru a fi sigură ca le oferă copiilor o viaţă fericită. O admir. O admiram şi înainte dar nu aş fi crezut că va fi capabilă de aşa ceva.

Image

Au apărut multe speculaţii şi cuvinte dure la adresa acestui fapt. Însă nu puţini sunt aceia care o admiră şi o încurajează.

Eu o admir si pentru relaţia frumoasă pe care o are de atâţia ani cu Brad Pitt. Doi oamenii superbi, frumoşi care şi-au văzut de viaţa lor, care au oferit unor copii o familie şi şi-au continuat carierele cu succes.

Image

 

Bravo Angelina!

Lasă un răspuns

