Ziua dinaintea Pastelui.

E perfecta. Pentru mine e mai speciala decat ziua Pastelui. Multi pot spune ca-i nebunie ceea ce zic insa eu consider ca ziua asta e plina de emotie, de incercari, de dorinte, de ganduri bune trimise tuturor, de mancare buna si de sacrificiu. Mi-am inceput ziua de dimineata, la biserica, m-am spovedit si impartasit apoi am ajuns acasa sa-mi ajut mama si bunica. Cand am plecat de la biserica mi-am zis: ” Azi nu vreau sa ma mai enervez, vreau sa vorbesc frumos cu ai mei si sa-i ajut”, asta am facut. Am reusit sa am rabdare, ceea ce mi-a zis preotul la spovedanie.
Am baut vre-o doua cafele si am mancat cartofi deoarece postul inca e pe faza. Stii ce ma incanta azi? faptul ca nu pot gusta din minunatiile facute de mama mea. Nimeni. Nici macar cainele sau pisica. Saracii, au vrut sau nu, saptamana asta au tinut post. Faptul ca saptamana dinaintea Pastelui nu mananc de dulce imi face ziua Pastelui mai buna, mananc mai cu pofta, cu drag, cu respect. Apreciez bucatele facute de mama cu atata munca.

S-a copt pasca, borsul e gata de dimineata, ouale tocmai si-au schimbat culoarea, stufatul e la tocat iar cozonacii la dospit. Mami munceste de dimineata. Eu m-am ocupat de curatenie prin curte, mi-am aranjat tinutele  si am aranjat cadourile.  Diseara sunt la slujba de Inviere cu iubitul meu si familia lui iar maine in drum spre munte.
Astfel spun ca ziua asta e mai speciala deoarece azi reprezinta o altfel de pregatire, sufleteasca, fizica si pregatire pentru masa de maine.

58093_364097480357466_108659886_n

Anul asta sunt atat de fericita incat imi e frica. Sunt multumita de tot. Apreciez si ii multumesc Domnului pentru asta. Ii sunt foarte recunoascatoare ca am ceea ce am si ca sunt sanatoasa.

Urez tuturor Paste Fericit !!

Lasă un răspuns

