„Afla ca in fiecare dimineata exista un inceput”- D. Radu.

Aşa mi-am început dimineaţa. Cu un proiect prezentat despre femeie. „Creatură sau creatoare. Reprezentările femeilor pe marile ecrane.” asta a fost titlul. Am vorbit despre evoluţia femeii, despre cum era văzută în socitetate începând cu evul mediu şi despre femeile puternice ce au avut curajul si tăria de a lupta împotriva legilor şi a bărbaţilor. Printre acestea se numără Cleopatra, Coco Chanel, Regina Elizabeth I, Clara Zetkin şi multe altele.  După terminarea prezentării doamna profesoară mi-a spus că m-a regăsit pe mine în cele prezentate, că mă consideră o fire sensibilă însă din acea sensibilitate reiese puterea.
Nici eu nu mă puteam descrie mai bine. Mi-a făcut ziua specială cu acetse vorbe plus o îmbrăţişare. O ador.

Au urmat colegele mele care au prezentat despre crimele de onoare. Tragic. Tragic ceea ce se întâmpla acolo, tragic cum este percepută femeia, tragic este că noi avem drepturile [e care le avem, libertatea pe care o avem şi tot ne plângem. Tragic. Mi-am dat seama că suntem atât de bine, aici în ţara noastră, că avem dreptul la informaţie, că putem lupta împotriva a ceea ce nu vrem, că ne putem îmbrăca cum vrem, că putem sta unde vrem sau că putem crede în ce vrem. Pe lângă toate astea noi ne umplem mintea cu lucruri de care nu avem nevoie şi ne dorim lucruri materiale fără a ne gândi ca ne putem bucura de ceea ce avem acum.

 

Image

M-a pus pe gânduri. Iar profa m-a făcut să plang cum o face mereu. Ne-a reamintit ca în fiecare zi de luni că suntem frumoase, că putem face orice ne dorim şi că trebuie să ne bucurăm de ceea ce avem acum, aici, aşa cum avem. Îi mulţumesc din inimă că am cunoscut-o şi îmi pare sincer rău ca nu s-a întâmplat mai devreme.

 

„Afla ca in fiecare dimineata exista un inceput”

 

Lasă un răspuns

