Si daca e weekend..

Sa fie distractie. Am un party sambata seara si m-am tot uitat sa vad ce tinuta sa imbrac. M-am hotarat insa pe tot parcursul cautarii mele am gasit niste imagini dragute pe care vreau sa le impartasesc cu voi!

Image

Incepand de la machiaj. Cel mai simplu si frumos make up e cel de sus. Eu il folosesc si ziua cu un gloss transparent dar si seara cu o pereche de gene false si un ruj strident, rosu.

Image

Fie ca vrei sa porti o tinuta colorata sau o tinuta black and white trebuie sa ai grija cum o accesorizezi si sa se potriveasca evenimentului la care mergi.

Image

Va doresc weekend frumos.

Lasă un răspuns

