Analiza la metrou

Image

Colanti, geaca de piele, geanta pe brat si telefonul in mana. Asta`s eu. La metrou chiar. Imi astept colega. Si am asteptat ceva. In tot acest timp am privit in jurul meu si incercam sa ii inteleg pe oamenii pe care ii zaream cu privirea. Este dimineata deci este foarte aglomerat insa pentru cateva secunde e si liniste, persoane singure, persoane care se tin de mana si persoane care citesc ziarul acela pe care il primim gratis. Azi am refuzat sa-l iau. In fata mea un domn si o doamna la varsta a doua se tin de mana, se vede cand doi oameni se inteleg. Vorbesc. Probabil isi spun planurile zilei in curs. Se aude metroul iar ei isi iau la revedere. Se saruta usor, decent.
 In dreapta mea un baiat cam pe la 25 de ani ma priveste continuu. Cred ca e italian, nu ma intreba de unde stiu doar stiu..hainele, chipul, gesturile. Toate astea il dau de gol. Raspunde la telefon si vorbeste. Chinuie o limba romana adaugandu-i cuvinte din italiana. Trage cu coada ochiului in continuare la mine. Il las.
 Pe scarile ce coboara e zgomot mare facut de niste copii de generala. E saptamana „altfel” si probabil ca profesorii lor au decis sa-i plimbe cu metroul sau sa-i duca la McDonald`s. Aveau baloane de acolo. Erau toti foarte incantati, sareau, se impingeau, faceau poze cu telefoanele lor in timp ce profa incerca sa-i linisteasca. In spatele grupului doua fetite se tineau linistite de mana. Aveau ghiozdane la fel. Nu cred ca erau surori, nu semanau. Dar cu siguranta erau „cele mai bune prietene”. Mi-au amintit de prietenia din liceu. Si Cristina. Se grabeste sa coboare scarile.
 Nu i-am spus ce am facut in aceste minute..insa i-am multumit tacut ca le-am avut. Acum stiu ce sa fac cand ajung mai devreme.

Lasă un răspuns

