o altă dimineaţa.

Apăs butonul şi începe să miroasă a cafea. Puternic. Abia atunci mă trezesc cu adevarat. Până se face cafeaua merg şi îmi pregătesc ceva sa mănânc. Azi am ales cereale cu lapte. Era singurul lucru sănătos. Am deschis geamul să aerisesc şi am observat câr de cald şi minunat e aerul de afară. Îi mulţumesc mamei mele că a pus masa în terasa din curte pentru că în dimineaţa asta m-am bucurat de cafea şi de cereale împreună cu soarele. Azi am simţit că primăvara şi-a făcut apariţia pe meleagurile noastre.

Azi am cursuri până la 18:00. Merg să mă pregătesc.

think pink.

Lasă un răspuns

