a walk in the park

Oficial e primăvară deci am ieşit la plimbare în parc. Am avut o surpriză când am ajuns acolo deoarece era foarte aglomerat, abia am găsit un loc de parcare. După lungi căutări.

Mi-am luat încălţările comode, gecuţa şi iubitul şi am ieşit să facem puţină mişcare. Am mers destul de mult, am dat o tură de parc, ne-am oprit apoi pe o băncuţă unde el putea să vadă maşinuţele ce goneau pe traseul special construit iar eu am devorat o punga de floricele caramelizate.

ImageImageImageImageImageImageImage

 

ThinkPink

Lasă un răspuns

