Despre păr şi altele

Vorbeam de curând  cu o prietenă şi îmi spunea că se grăbeşte să-şi aplice o mască de păr făcută numai din uleiuri. Ulei de nucă de cocos, ulei de ricin, ulei de măsline, vitamina A şi suc de lămâie. Acum nu ştiu cât de bun este, aştept să-mi spună prietena mea şi cu siguranţă voi posta. Însă…eu vreau să vă vorbesc despre ceea ce am încercat eu pentru că nu vă pot vorbi despre ce nu ştiu. Nu sunt genul.

1. Petroleum, Gerovital Plant. Image

Este un produs pe bază pe petroleum şi ulei de ricin. Se poate aplica pe toate tipurile de păr, combate căderea parului şi stimulează creşterea sănătoasă a acestuia. Aplicare: Se agită sticla şi cu ajutorul unui tampon de vată /un disc demachiant se aplică pe toată lungimea firului de păr. Se maseaza şi se lasa să acţioneze 3-4 ore însa eu îl las si o noapte întreagă. Nu se întamplă absolut nimic ci din contră ajută şi mai mult.
Spun cu mâna pe inimă că este cel mai bun produs de păr dedicat creşterii  din câte am încercat.

2. L`Oreal Profesional Absolut Repair Cellular

Image Este un tratament de păr care acţionează împotriva părului degradat. Aceasta ajută foarte mult firul de păr vopsit şi degradat . Îl recomand persoanelor care se vopsesc destul de des . Eu nu îmi vopsesc părul însa acest tratament l-am primit cadou şi mi-a făcut părul foarte fericit.
 Aplicare: Se aplică de la vârfuri spre rădăcini pe părul umed,proaspăt spălat si se masează usor.Se lasa sa actioneze timp de cateva minute apoi se clateste.

3. Şpray pentru strălucire -Oriflame   Image

Este un produs prea bun din partea celor de la Oriflame. Este recomandat tuturor tipurilor de păr ajutând la strălucirea şi îmbunătăţirea culorii acestuia. Aplicare: Se pulverizează pe părul uscat. Eu îl folosesc după ce îmi coafez părul. Fie cu placa , bigudiuri sau perie. Ajută aranjarea firelor nărăvaşe de păr.

Când vine vorba de şampon, spun sincer că folosesc orice se găseşte în baie şi nu am probleme.

thinkpink & have a nice hair.

Lasă un răspuns

