drugs

Când am ales titlul acestui blog m-am gândit la modă şi celelalte lucruri care metaforic vorbind, îmi provoacă dependenţa. Printre aceste lucruri se află şi mâncarea. Da , mâncarea. Pâine, dulciuri, pizza, bomboane, îngheţata, fast-food, junk food. Măi, tot ce se mănâncă! Având această „dependenţă” aş fi putut spune că am probleme cu greutatea, insă nu mă pot plânge. Sunt posesoarea unei greutaţi normale având în vedere vârsta şi înaţimea mea. Dar, pentru că mereu va exista acel „dar” , sunt conştienta că se poate şi mai bine. Îmi doresc un corp frumos, bince structurat dar şi sănătos.
Am avut multe încercări , vreau sa spun diete, m-am apucat cu dinţii de ele însa deh mă dureau dinţii si le-am dat drumu. Azi nu am mai spus: gata ma apuc ci azi am făcut! Am făcut yoga. Doamne şi ce m-am chinuit. Nu sunt flexibilă deloc şi îmi doresc să fiu. E sănătos.

În fine, am făcut şi yoga, am mâncat  sănatos şi gânduri pozitive pe mai departe. Mâine merg la cumpărături. Cumpărături sănătoase!

Vă recomand cu drag un canal pe youtube de unde puteţi învaţa foarte multe lucruri despre yoga cât şi despre sănătatea corpului.

Canalul->http://www.youtube.com/user/TaraStilesYoga

Thinpink

Lasă un răspuns

